Na strategię marketingową składa się kilka elementów i są nimi: analiza grupy docelowej, analiza konkurencji, pozycjonowanie marki względem konkurencji, tworzenie wizerunku marki, określenie punktów styku z grupą docelową (np. strona internetowa, social media a może także radio?) i formę komunikacji, określenie celów marketingowych.
Posiadając strategię pozbywasz się chaosu w działaniach marketingowych, ponieważ masz ułożony plan działania. Dzięki temu łatwiej jest zlecać lub nadzorować pracę osób, które później zajmują się wdrażaniem strategii.
Strategia marki zawiera także strategię komunikacji, czyli dobieramy odpowiednie kanały i docieramy do grupy docelowej ze spójnym przekazem (np. w social mediach czy na blogu). Ustalamy, czy firma ma się komunikować w sposób zabawny, a może bardziej poważny. Określamy język i styl. Przygotowujemy lejek marketingowy z przykładami aktywności. Żeby to wszystko określić trzeba znać swoich odbiorców – wiedzieć czego oczekują. W określeniu tego pomagają badania marketing
Uwielbiamy zmieniać ludzi, zarażać zaangażowaniem i motywacją do pracy. Dajemy gotowe narzędzia do wdrożenia, dzięki którym managerowie i ich pracownicy osiągają doskonałe rezultaty. Wierzy, że połączenie konkretnych umiejętności managerskich oraz komunikacyjnych przekłada się na jakość pracy i obsługi pacjentów.