Doskonała obsługa pacjenta w placówce medycznej

Doskonale działająca rejestracja to strategiczne miejsce w każdej placówce, to serce placówki, to dbałość o komfort Pacjentów. Doskonała obsługa pacjenta to idealna filozofia, aby odnieść sukces.

Co daje kurs?

Szkolenie doskonale pokazuje najlepsze sprawdzone zasady, schematy i instrukcje profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce medycznej. Dowiesz się co wzmacnia, a co osłabia komunikację z pacjentem. Praktyczna forma zapewnia trening konkretnych umiejętności.

Dla kogo?

Szkolenie kierowane jest dla:

które chcą zwiększyć swoją skuteczność w komunikacji oraz pracować na najwyższych standardach obsługi pacjenta.

Szkolenie obejmuje

Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez personel rejestracji oraz opis 3 newralgicznych punktów Doskonałej Obsługi Pacjenta, jak rozmowa telefoniczna, obsługa w rejestracji, obsługa w placówce,

Optymalizacja przebiegu rozmowy z pacjentem, świadomość wpływu postawy i zaangażowania na wizerunek placówki,

Poznanie najlepszych standardów i praktycznych wzorców ułatwiających pracę na rejestracji.

Korzyści z kursu

Uczestnicy potrafią:

Zapewniamy

Zapisz się: