Doskonale działająca rejestracja to strategiczne miejsce w każdej placówce, to serce placówki, to dbałość o komfort Pacjentów. Doskonała obsługa pacjenta to idealna filozofia, aby odnieść sukces.
Szkolenie doskonale pokazuje najlepsze sprawdzone zasady, schematy i instrukcje profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce medycznej. Dowiesz się co wzmacnia, a co osłabia komunikację z pacjentem. Praktyczna forma zapewnia trening konkretnych umiejętności.
Szkolenie kierowane jest dla:
które chcą zwiększyć swoją skuteczność w komunikacji oraz pracować na najwyższych standardach obsługi pacjenta.
Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez personel rejestracji oraz opis 3 newralgicznych punktów Doskonałej Obsługi Pacjenta, jak rozmowa telefoniczna, obsługa w rejestracji, obsługa w placówce,
Optymalizacja przebiegu rozmowy z pacjentem, świadomość wpływu postawy i zaangażowania na wizerunek placówki,
Poznanie najlepszych standardów i praktycznych wzorców ułatwiających pracę na rejestracji.
Uczestnicy potrafią:
Uwielbiamy zmieniać ludzi, zarażać zaangażowaniem i motywacją do pracy. Dajemy gotowe narzędzia do wdrożenia, dzięki którym managerowie i ich pracownicy osiągają doskonałe rezultaty. Wierzy, że połączenie konkretnych umiejętności managerskich oraz komunikacyjnych przekłada się na jakość pracy i obsługi pacjentów.