Doskonała komunikacja z pacjentem to kluczowa umiejętność, aby zapewnić profesjonalna obsługę pacjentów w placówce medycznej. Szczególnie przydatna w komunikacji z wymagającymi pacjentami i w stresujących sytuacjach.
Szkolenie idealnie przygotowuje do komunikacji z najbardziej wymagającymi pacjentami, przygotowuje do radzenia sobie w trudnych i stresujących sytuacjach. Dowiesz się, jak zachować się w trudnych sytuacjach i jaki schemat działania zastosować
Szkolenie kierowane jest dla:
które chcą zwiększyć swoją skuteczność w komunikacji oraz pracować na najwyższych standardach obsługi pacjenta.
Rozwój kompetencji komunikacyjnych i poznanie najlepszych standardów obsługi pacjenta, nawet tego najbardziej wymagającego.Wdrożenie praktycznych schematów radzenia sobie w trudnych, roszczeniowych i konfliktowych sytuacjach.
Uczestnicy potrafią:
Uwielbiamy zmieniać ludzi, zarażać zaangażowaniem i motywacją do pracy. Dajemy gotowe narzędzia do wdrożenia, dzięki którym managerowie i ich pracownicy osiągają doskonałe rezultaty. Wierzy, że połączenie konkretnych umiejętności managerskich oraz komunikacyjnych przekłada się na jakość pracy i obsługi pacjentów.