Doskonała komunikacja z pacjentem, także trudnym

Doskonała komunikacja z pacjentem to kluczowa umiejętność, aby zapewnić profesjonalna obsługę pacjentów w placówce medycznej. Szczególnie przydatna w komunikacji z wymagającymi pacjentami i w stresujących sytuacjach.

 

Co daje kurs?

Szkolenie idealnie przygotowuje do komunikacji z najbardziej wymagającymi pacjentami, przygotowuje do radzenia sobie w trudnych i stresujących sytuacjach. Dowiesz się, jak zachować się w trudnych sytuacjach i jaki schemat działania zastosować

Dla kogo?

Szkolenie kierowane jest dla:

które chcą zwiększyć swoją skuteczność w komunikacji oraz pracować na najwyższych standardach obsługi pacjenta.

Szkolenie obejmuje

Rozwój kompetencji komunikacyjnych i poznanie najlepszych standardów obsługi pacjenta, nawet tego najbardziej wymagającego.Wdrożenie praktycznych schematów radzenia sobie w trudnych, roszczeniowych i konfliktowych sytuacjach.

Korzyści z kursu

Uczestnicy potrafią:

Zapewniamy