Uwielbiamy zmieniać ludzi, zarażać zaangażowaniem i motywacją do pracy. Dajemy gotowe narzędzia do wdrożenia, dzięki którym managerowie i ich pracownicy osiągają doskonałe rezultaty.
Przodownik idei konkretnego i skutecznego zarządzania ludźmi oraz Obsługi Pacjentów na najwyższym poziomie. Orędownik zmian ludzkich nawyków i usprawniania pracy w placówkach medycznych.
Propagator autorskiego programu POWER POZ, który wprowadza placówki publiczne na najwyższy poziom obsługi pacjentów.
Jest certyfikowanym trenerem umiejętności miękkich, przedsiębiorcą i managerem. Ponad 10 lat pracował z największymi firmami farmaceutycznymi. Stworzył najlepszy zespół przedstawicieli medycznych w kraju, który był na 1 miejscu w rankingu przez prawie 2 lata, co przełożyło się na duże zyski.
Od ponad 2 lat współpracuje z placówkami medycznymi, skoncentrowany na szkoleniu managerów, właścicieli i pracowników placówek medycznych, firm farmaceutycznych i aptek.
Do tej pory w jego kursach zarządzania i komunikacji wzięło udział ponad 300 uczestników.
Wierzy, że połączenie konkretnych umiejętności managerskich oraz komunikacyjnych przekłada się na jakość pracy i obsługi pacjentów.
Absolwentem jednolitych studiów magisterskich Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku psychologia.
W swojej pracy zawodowej kieruje się przede wszystkim dobrem drugiego człowieka. Zawsze staram się dostrzegać potencjał, jaki ma druga osoba i to właśnie na tych zasobach buduję plan współpracy z moim klientem.
W swojej pracy wykorzystuję integracyjny model pracy dopasowany do potrzeb mojego klienta (m.in. elementy terapii poznawczo-behawioralnej, terapii systemowej, Dialogu Motywującego, Psychologii Pozytywnej). W pracy kieruje się Kodeksem Etyczno-Zawodowym Psychologa.
Uwielbiamy zmieniać ludzi, zarażać zaangażowaniem i motywacją do pracy. Dajemy gotowe narzędzia do wdrożenia, dzięki którym managerowie i ich pracownicy osiągają doskonałe rezultaty. Wierzy, że połączenie konkretnych umiejętności managerskich oraz komunikacyjnych przekłada się na jakość pracy i obsługi pacjentów.