Świadomość personelu, że poza rekomendacją usług czy produktów, oferuje coś więcej, a są to DOŚWIADCZENIA, czyli EMOCJE. Odpowiadają one za cały proces decyzji. Czy pacjent wróci do placówki?
Szkolenie pokazuje, w jaki sposób podejmowane są decyzje zakupowe. Uczestnicy poznają techniki skutecznego rekomendowania usług medycznych oraz konkretne schematy działania.
Szkolenie kierowane jest dla:
które chcą zwiększyć swoją skuteczność w komunikacji oraz pracować na najwyższych standardach obsługi pacjenta.
Doskonalenie umiejętności rekomendacji produktów, budowania relacji z pacjentami, poznanie typów osobowości klientów i jak z nimi rozmawiać. Nabycie wiedzy ułatwiającej analizę potrzeb pacjentów i odpowiednie ich zaspokojenie.
Pokazanie gotowych schematów całego procesu sprzedażowego, jakie zadawać pytania i kiedy, aby umiejętnie rekomendować produkty czy usługi.
Uczestnicy potrafią:
Uwielbiamy zmieniać ludzi, zarażać zaangażowaniem i motywacją do pracy. Dajemy gotowe narzędzia do wdrożenia, dzięki którym managerowie i ich pracownicy osiągają doskonałe rezultaty. Wierzy, że połączenie konkretnych umiejętności managerskich oraz komunikacyjnych przekłada się na jakość pracy i obsługi pacjentów.