Sprzedaż usług medycznych

Świadomość personelu, że poza rekomendacją usług czy produktów, oferuje coś więcej, a są to DOŚWIADCZENIA, czyli EMOCJE. Odpowiadają one za cały proces decyzji. Czy pacjent wróci do placówki?

Co daje kurs?

Szkolenie pokazuje, w jaki sposób podejmowane są decyzje zakupowe. Uczestnicy poznają techniki skutecznego rekomendowania usług medycznych oraz konkretne schematy działania.

Dla kogo?

Szkolenie kierowane jest dla:

które chcą zwiększyć swoją skuteczność w komunikacji oraz pracować na najwyższych standardach obsługi pacjenta.

Szkolenie obejmuje

Doskonalenie umiejętności rekomendacji produktów, budowania relacji z pacjentami, poznanie typów osobowości klientów i jak z nimi rozmawiać. Nabycie wiedzy ułatwiającej analizę potrzeb pacjentów i odpowiednie ich zaspokojenie.

Pokazanie gotowych schematów całego procesu sprzedażowego, jakie zadawać pytania i kiedy, aby umiejętnie rekomendować produkty czy usługi.

Korzyści z kursu

Uczestnicy potrafią:

Zapewniamy